Veel gestelde vragen – FAQ

Op deze pagina vindt u de veel gestelde vragen(FAQ). Wij hopen dat uw vraag hier tussen staat. Als dat niet het geval is kunt u contact met ons opnemen en zullen wij uw vraag zo snel mogelijk proberen te beantwoorden.

Ik heb een product ontvangen, maar deze werkt niet.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor de meeste producten is dat minimaal 6 maanden. Mocht het product kapot zijn gegaan zonder eigen toedoen, kunt u dit product bij ons omruilen naar een werkend exemplaar. Binnen 7 dagen na aanschaf van het product mag u deze ook annuleren, mits het product niet gebruikt is. Kijk voor informatie over het retourneren van bestellingen hier.

Ik heb een klacht. Waar kan ik terecht?

Indien u een klacht heeft willen wij dit vanzelfsprekend zo snel mogelijk voor u oplossen. U kunt op werkdagen tussen 12:00 uur en 19:00 uur contact opnemen met onze klantenservice via 06 374 738 48 of 06 535 578 07 of uw klacht e-mailen naar info@iphonemarket.nl. Of via onze contact pagina het formulier invullen. Wij proberen altijd zo snel mogelijk te antwoorden

Zijn de prijzen op de website incl. of excl. BTW?

Alle prijzen op de website zijn altijd inclusief BTW.

Is uw product kapot aangekomen?

Is er schade aan uw product dat tijdens het verzenden is opgelopen, neem dan contact met ons op via ons contact pagina klik hier.

Welke vervoerder gebruiken wij.

Wij verzenden standaard met PostNL.

Wat zijn de kosten voor het verzenden?

Onze tarieven bedragen €3,50 voor brievenbus post en €6,50 voor pakketjes. Besteld u boven de €15 dan nemen wij de verzendkosten voor ons rekening.

FAQ